Kristiansvarden på Skarfjellet

Surnadal

Dette er ein kort, men likevel ganske tøff tur. På dei 2, 2 kilometrane frå parkeringsplassen og opp til Kristiansvarden er det ei stigning på 600 høgdemeter. Dette er derfor ein tur du må beregne god tid til, men som har mykje å by på av flotte naturopplevelsar. Når du først er oppe, er det også relativt lett terreng viss du vil forlenge turen.

Frå parkeringsplassen går du berre nokre frå meter vidare og tek inn på stien som startar på venstre side av vegen. Følgj så merka sti opp mot Kristiansvarden.

Køyr ca. 6 km frå Skei i Surnadal i retning Kvanne. Ta av i ein hårnålssving på venstre side av vegen og køyr ned på flata til Kvennbøen. Køyr rett fram. Etter at du har passert brua over elva, kjem du til Kvennbøgardane. Ved første bygninga svingar du til venstre og køyrer over ei bru igjen. Køyr så oppover bomvegen som startar her. Etter ca. 1 km ser du ei bru på høgre side av vegen. Skilta turstiar til Tela, Middagshaugen og Fossafjellet startar herifrå. Parkerer bilen på den vesle parkerings