Eidskremheia fra Hola

Aukra

Med sine 493 moh. er Eidskremheia det høgste fjellet i Aukra kommune, og fra toppen har du ei fantastisk flott utsikt. Lomtjønna og Skartjønna ligg i same område og er fine kvileplassar om du legg turen innom disse.

Frå parkeringen gå ca. 350 m. på gangvegen i retning Molde, gjennom vegskjeringa til Hola.Det er også nokre parkeringsplassar i Hola.  Følg grusa sti frå informasjonstavla. Etter grinda tek du til høgre og følgjer Fjellvegen vidare oppover. På toppen av den bratte bakken fortsett du rett fram forbi demninga og vidare etter setervegen oppover. Etter hvert kommer du frem til Fangholsetra. Herfra mot høyre/sørøstover opp Peskaret. Drei vidare rundt ryggen sørover og litt ned igjen mot Langmyra. Gå på vestsida av Langmyra og videre opp ryggen til Eidskremheia. Et stykke frå Langmyra møter du stien som kjem frå Eidskrem. Oppe på Eidskremheia er det fint å gå vestover etter høgda. Lomtjønna og Skartjønna ligg i samme område

Parker ved gamle Fanghol skole, gå mot Molde ca 350 m her starter Fjellvegen ved info.tavla Ved Fanghol skule, god parkeringplass

3 t. 5 min
Vår, Sommer, Høst
Skiltet

Kan bruke busstransport til Aukra og Hustadvika, sjå ruter Fram

Anna

Turen til Eidskremheia kan også starte på Eidskrem. Ein kan også velge rundtur til dømes ved å starte i Hola og gå ned på Eidskrem. Det er bratt og kan vere glatt den siste biten gjennom skogen ned mot Eidskrem.